17 Aralık 2011 Cumartesi

Tıkanma





ve sonra bir cumartesi sabahı başlar böyle
sadece bu müzikle
aslında bugünün rengi sarıydı, güneşli, parlak
tam bir sarı!


sırf yalnızlıktan kahvaltı yapmıyorum son zamanlarda
geçiştiriyorum sürekli
şöyle karşılıklı ister sevgili ister dost ile bir kahvaltı
kimi zaman sırf bir kahvaltı bile yetiyor hayatı anlamaya, anlamdırmaya
bir çay, simit ve peynirle

bazen bütün gün yalnızca bir müzik geçer içinizden
böyle zamanlarda uzar zaman, uzar, sündükçe süner...
içinizdeki tıkanma yeniden büyür, ağlayamamakla bağırmak arası gidip gelir birşeyler
gidip gelir, gidip gelir, gidip de gelmediği pek görülmemiştir...
aralıkları uzatır, keyfine göre kısaltır, ne zaman isterse gelir istediği bir yere oturur...


ocaktaki çay gibi, kaynar kaynar... durmadan kaynar... 

        yok olmasını isteyip var olmasını istediğiniz şeyler hiç bir zaman yer değiştirmez mi?

yokluk; yokluk işte...

15 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

kesinlikle bugünün rengi sarı.

MeRiÇ dedi ki...

ahh keşke yer değiştirseler

cecil dedi ki...

cemal süreya geldi aklıma..
"..kahvaltının mutlulukla bir ilgisi olmalı.."

siyah karabatak dedi ki...

@mia: sarı ne güzel bir renktir güneş için:) bilmiş de olmuş:)

siyah karabatak dedi ki...

@meriç: "ne yaparsan yap olmuyor bazen" bu dize çıkıyor karşına hep bir yerde...

siyah karabatak dedi ki...

@cecil: bugün kurdum bu cümleyi... güzel bir kahvaltı yaptım bugün...
her kesin güzel kahvaltıları olmalı zaman zaman...

cecil dedi ki...

gölgeliğe de uğra,ordanda göğe bak

beenmaya dedi ki...

özledim seni
sadece bu...

siyah karabatak dedi ki...

@cecil: gölgelikler de bizim güneşler de göğün olduğu her yer bizim:))

siyah karabatak dedi ki...

@beenmaya özledim...
ben de...
kendimi...
seni...
yazıyı...

matias dedi ki...

ilac gibi..

Emilia dedi ki...

Belki de anlamlandırmaya kendisinden başlamalı insan. Belki sonra anlam kazanır bir şeyler. Kaynaya kaynaya.

Yokluk da değişim olmaz biliyordum ben. Olmaz işte..

deeptone dedi ki...

:)

deeptone dedi ki...

:)

deeptone dedi ki...

melabaa :)

 

Template by Blogger Candy